آلاچیق ساحلی آلاچیق ساحلی

 
آلاچیق ساحلی
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

و اشک... و خاطراتی مبهم از گذشته و احساسی که ماند در کوچه های خیس سادگی ام فرصت با تو بودن توهمی شیرین بود خواب کودکانه ی من و تو ماندی در خاطرم بی آنکه تو را ..!!! چه قدر سخت است که با آشنا ترینت بیگانه باشی... بعد از این همه عبورِ کبود، قول میدهم دیگر قدر خلوتهایم را بدانم... شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند ، عشق بورز به آن ها که دلت را شکستند ، دعا کن برای آنان که نفرینت کردند ، درخت باش به رغم تبرها ، بهار شو و بخند که خدا هنوز آن بالا با ماست ...
موضاعات
پیوند وبلاگ
تقدیم به تنها عشقم
افزایش بازدید رایگان
رمــــــــانـــــــک
تبادل لینک
انجمن تفریحی
گالری عکس و والپیپر
اموزش.گیتار.wow.
عشق حقیقی
lovecloob
love
قالب وبلاگ،ابزار وبلاگنویسی
دانلود نرم افزار
تفریحی
بهترین ها
مرجع دانلود
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وب بی عشق هرگز را با عنوان بی عشق هرگز و آدرس mohamadrezajj.LXB.ir لینک کنید بعد مشخصاتتان خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
تير 1392
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
تير 1391
خرداد 1391
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
اندیشه سازان جوان
دخترانه
باران عشق
راه های بی انتها
بی عشق هرگز2
پاتوق دانشجویان
عاشق خسته
ناناز
مرجع دانلود
بوسه عشق
خیالی نیست
BlAcK rOsE:.
دنیای حرفــــ
عشقولانه ها
♥وبلاگ عاشقانه ♥ جادوی عشق♥ღ
YدختردبیرستانیY
دخترجنوبی
کافه دلتنگی
برنطین عاشقانه
دلتنگی
ستارههای شب
قاصدک ها
آهنگ
خبر
بهنوش
عشق پاک
سوگل
گل نرگس
شهرسرگرمی
تنهاترین
زندگی بی عشق معناندارد
عکس ها
خاطرات
عشق مقدس
تنها
بهار
چت روم عاطفه ها
کلبه تنهایی
love
عاشقانه
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 56141
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1



كليك كنيد تا معجزه ان را در سايت خودتان ببينيد

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

WebYar





دلم پیش توه

سلامت میکنم ای غنچه ی راز / تو بودی از برای عشقم آغاز

تویی تنها دلیل زنده بودن / ندارم طاقتت با چشم در ناز

.

.

.

مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن ، نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن

زندگی تکرار زخم کهنه دیروز نیست ، بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن.

.

.

.
زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع ، در ذهن بجز تو آفریدن ممنوع

غیر از تو ورود دیگران در قلبم ، عمرا ، ابدا ، هیچ ، اکیدا ، ممنوع!

.

.

.
دوستت دارم شاهدی ندارم جز کوچه پس کوچه های خلوت دل!

.

.

.
با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است

برای رسیدن به ” تو “

.

.

.

آری آغاز دوست داشتن است گر چه پایان راه نا پیداست
من به پایان دگر نیند یشم که همین دوست داشتن زیباست

.

.

.

آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ،
من آنجا به انتظارت هستم

.

.

.

کاش میشد در سایه ی مژگانت ، لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم

.

.

.

زندگی ابرهایی است با نام وفا  میریزد به جویی به نام صفا

میرود به رودی به نام عشق  میرسد به دریایی به نام وداع

.

.

.
جانا ز دست عشق تو ، یک دم نباشد راحتم / هر شب خیالت را کشم ، ای ماه تابان در برم

.

.

.
مردی نزد روانپزشک رفت و از غمی که در سینه داشت سخن گفت. روان پزشک پاسخ داد : در شهر دلقکی ست که مردم را میخنداند و شاد میکند نزد او برو تا غم خود را فراموش کنی ، مرد لبخند تلخی زد و گفت : من همان دلقکم!!!

.

.

.

بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را / اشک و آه و ناله ها و درد را

می نویسم بی تو بودن های من پایانم است / بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را

.

.

.
روزگاری او را می جستم، خود را می یافتم اکنون خود را می جویم، او را می یابم

.

.

.
من نه آنم که دو صد مصرع رنگین گویم من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم

.

.

.

سرنوشتم اگر اینست که می بینم حکم تغییر قضا را به که باید گفت؟

آی خط خوردگی صفحه پیشانی من! این همه خط خطا را به که باید گفت . . . ؟

.

.

.
از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم / خودرا  به دست  شاید و اما  سپرده ایم

بشمار لحظه لحظه ی  عمر  گذشته را / هر چند ســـــال بود  همانقدر  مرده ایم

.

.

.

گفتی به ماه نگاه کن یاد من باش به یاد لحظه های سرد من باش

انگار روزو شبم بی ماه نمیشه به خدا یادتم بی ماه همیشه

.

.

.
تنگی نفست را، نینداز گردن آلودگی، دلت را ببین، کجا گیر کرده…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب ...
» سه ترانه تصویری زیبای مرتضی پاشایی
» چندتا عکس نانسی که خودم خیلی دوسش دارم+ادامه مطلب
» بقیه حروف درادمه مطلب
» عکس عاشقانه جدید
» عکس عاشقانه جدید+
» عکس عاشقانه
» عکس عاشقانه
» ت
» زندگی و ...
» .
» سلام و ...
» تنهایی و درد ...
» بعد از

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com